Klachten

Elke dag proberen wij in onze praktijk alle behandelingen zo goed als mogelijk te plannen en te organiseren. Wij nemen stap voor stap door wat we willen doen tijdens uw behandeling.

Soms kan het gebeuren dat u als patiënt niet tevreden bent met de behandeling . Om onze behandelmethodes continue te kunnen verbeteren staan wij elke dag open voor een positieve of negatieve feedback.

Als er problemen zijn neem dan altijd eerst contact met ons, om met elkaar tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Het motto is: doe uw mond open !!!

Is de oplossing niet wat u ervan verwacht had? U kunt zich als patiënt zich richten tot de Nederlandse maatschappij voor tandheelkunde ( KNMT ). Waar wij als praktijk ook zijn aangesloten bij het KNMT .

U kunt uw klacht melden bij het TIP ( Tandheelkundig Informatie Punt ). Het TIP is bereikbaar op: 0900-2025012 (€0,15 p/m.) TIP kan u veel informatie en advies geven op het gebied van tandheelkunde. TIP is opgericht door het KNMT en kan u, afhankelijk van de situatie, vertellen wat voor u als patiënt de beste oplossing is. Het kan zijn dat u wordt aangeraden een brief te schrijven naar het KNMT om uw klacht voor te leggen.

U kunt uw klacht ook direct aan ons richten

Aanhef:
Voorletters:*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres en huisnummer:*
Postcode:*
Plaats:*
Telefoon:*
Mobiel:
E-mail:*
Tegen wie is de klacht gericht?:
Heeft u hier al met de tandarts over gesproken?:
Heeft u een naam van de persoon tegen wie de klacht is gericht?:
Geef een korte en duidelijke omschrijving van de klacht:*

Indien van toepassing kunt u hier een bijlage meesturen:

Voeg een klachtbrief toe:
Voeg een kopie van de nota toe:
Voeg een copie van de begroting toe:
Vul de code in:* Captcha